Viitorului vanzator
Începeți lucrul
Documente
Cabinetul personal
Gestionarea cabinetului
Feedback
Blocarea cabinetului
Comanda și livrarea produselor
Lucrul cu comenzile
Standarde de deservire a clienților
Prelucrarea comenzii
Schimbul sau returnarea produsului
Documente de însoțire
Metode de livrare disponibile
Produse
Cerințe față de oformarea informației despre produse
Lista de prețuri Excel
Lista de prețuri XML
Gestionarea produselor

Documente de însoțire

La vânzarea unui produs, trebuie să furnizați serviciului de livrare sau centrului de sortare documente care atestă faptul achiziționării, cu o ștampilă la data vânzării. Aceste documente sunt:

  • factură poștală - 4 exemplare;
  • factură fiscală - 3 exemplare.   

Factura poștală poate fi tipărită în cabinetul personal al vânzătorului în secțiunea „Facturile mele” și trebuie trimisă serviciului de livrare sau centrului de sortare împreună cu bunurile.   

Prezența unei facturi fiscale emise pe numele cumpărătorului este necesară pentru contactarea centrelor de deservire pentru service în garanție, precum și pentru schimbul sau returnarea mărfurilor.   

Pentru aparatele electrocasnice complexe din punct de vedere tehnic, vânzătorul este obligat, de asemenea, să furnizeze un cupon de garanție sau un alt document care să îl înlocuiască. Perioada de service în garanție trebuie indicată în document și vă recomandăm, de asemenea, să indicați perioada în cardul produsului dumneavoastră.    

Atenţie! Este interzis să introduceți broșuri, cărți de vizită sau orice alte materiale în ambalajele care promovează magazinul dvs. și să conducă cumpărătorul către o resursă terță parte.