Viitorului vanzator
Începeți lucrul
Faceți cunoștință cu BombaSeller
Cum să începeți să vindeți
Export produselor prin fişier
Categoriile și brandurile mărfurilor
Termeni și definiții
Documente
Documente pentru persoana juridică
Cabinetul personal
Gestionarea cabinetului
Schimbarea proprietarului cabinetului
Managerul cabinetului
Setările profilului
Securitatea cabinetului
Lichidarea cabinetului personal
Feedback
Comunicarea cu managerul
Blocarea cabinetului
De ce este blocat cabinetul personal
Nivelului minim de îndeplinire a comenzilor
Îndeplinirea neloială a obligațiilor față de cumpărători
Comanda și livrarea produselor
Lucrul cu comenzile
Standarde de deservire a clienților
Prelucrarea comenzii
Schimbul sau returnarea produsului
Documente de însoțire
Metode de livrare disponibile
Produse
Cerințe față de oformarea informației despre produse
Prețul și disponibilitatea produsului
Denumirea produsului
Brandul produsului (producătorul)
Pozele produsului
Descrierea produsului
Caracteristicile produsului
Varietatea de produse
ID produs
Lista de prețuri Excel
Cerințele față de file-ul Excel
Exemplu de file-ul Excel
Lista de prețuri XML
Cerințele față de file-ul xml
Exemplu de file-ul XML
Gestionarea produselor
Alegerea categoriilor potrivite
Crearea categoriilor noi
Adăugarea produselor noi
Produse inactive
Produse ascunse
Descărcarea produselor prin Excel
Descărcarea produselor prin XML
Actualizarea prețurilor și soldurilor

Documente de însoțire

La vânzarea unui produs, trebuie să furnizați serviciului de livrare sau centrului de sortare documente care atestă faptul achiziționării, cu o ștampilă la data vânzării. Aceste documente sunt:

  • factură poștală - 4 exemplare;
  • factură fiscală - 3 exemplare.   

Factura poștală poate fi tipărită în cabinetul personal al vânzătorului în secțiunea „Facturile mele” și trebuie trimisă serviciului de livrare sau centrului de sortare împreună cu bunurile.   

Prezența unei facturi fiscale emise pe numele cumpărătorului este necesară pentru contactarea centrelor de deservire pentru service în garanție, precum și pentru schimbul sau returnarea mărfurilor.   

Pentru aparatele electrocasnice complexe din punct de vedere tehnic, vânzătorul este obligat, de asemenea, să furnizeze un cupon de garanție sau un alt document care să îl înlocuiască. Perioada de service în garanție trebuie indicată în document și vă recomandăm, de asemenea, să indicați perioada în cardul produsului dumneavoastră.    

Atenţie! Este interzis să introduceți broșuri, cărți de vizită sau orice alte materiale în ambalajele care promovează magazinul dvs. și să conducă cumpărătorul către o resursă terță parte.