Alegerea categoriilor potrivite
Catalogul de produse al site-ului este format din 12 mari categorii, care la rândul lor sunt împărțite în subcategorii și ulterior categoriei de produse finale. De obicei separarea nu depășește 3-4 niveluri.
Pentru fiecare dintre produsele dvs., trebuie să definiți categoria finală corectă, pentru a furniza o descriere relevantă a caracteristicilor și pentru a facilita căutările cumpărătorului.
Produsele plasate într-o categorie neadecvată nu vor fi afișate pe platformă. Prin urmare, vă recomandăm să vă familiarizați mai întâi cu catalogul categoriilor de pe site și cu descrierea produselor existente în aceste categorii, pentru a vă asigura că parametrii sunt pe deplin corespunzători pentru descrierea ofertei dvs.
Cum se definește o categorie de produse
În lista de căutare de pe site-ul web bomba.md, introduceți numele produsului și mergeți la cel identic din lista cu rezultatele căutării.
În linia «breadcrumb», categoria de produse finale este un link fără nume de marcă. În exemplul nostru — «încălțăminte Nike Sports & Outdoor - Copii».
Dacă nu puteți determina categoria corectă sau produsul dvs. poate fi atribuit mai multor categorii simultan, în acest caz, accesați caracteristicile produselor din categoriile corespunzătoare și determinați după parametri care vor fi cele mai potrivite pentru a descrie oferta dvs.
Dacă nu există o categorie adecvată pentru produsul dvs. pe site-ul nostru, contactați managerul dvs. și vom lua în considerare oferta dvs.
Recomandări pentru specificarea categoriilor:
- Numele trebuie să fie identic cu numele de pe site-ul web bomba.md;
- Nu modificați numele categoriilor după adăugarea lor în lista de prețuri;
- Specificați doar categoriile de produse finale, fără cele parentale.