Denumirea produsului
Denumirea produsului trebuie formată din cuvintele cheie pe care utilizatorii le folosesc atunci când caută un anumit produs. Pentru a optimiza produsul pentru SEO cât mai mult posibil, numele acestuia trebuie să corespundă formulei:
Tipul Brandul Modelul Caracteristici Culoarea
Tipul produsului — se indică mereu cu o majusculă și răspunde la întrebarea «Ce este asta?» (adidași, sacou, constructor pentru copii, laptop).
Brand — producătorul produsului, trebuie indicat exact așa cum este indicat în atributul
Modelul — modelul produsului.
Caracteristici — proprietăți distinctive care influențează alegerea produselor (dimensiune, volumul memoriei, diagonala). Indicat în unități de măsură și trebuie să corespundă exact parametrilor și descrierii mărfurilor. Pentru vizualizarea unităților de măsurare și trebuie să corespundă cu exactitate parametrilor și descrierii produselor. Utilizați abrevieri pentru a afișa unitățile de măsură.
Culoarea — se indică în conformitate cu culoarea produsului din fotografie în latină sau chirilică. Dacă o culoare constă din două semnificații (Violet + Galben), atunci prima culoare este considerată culoarea principală a produsului.
Cerințe privind indicarea denumirii:
- Lungimea nu trebuie să fie mai mare 255 simboluri. Lungimea optimală a denumirii pentru SEO pînă la 60 simboluri;
- nu trebuie să conțină caractere de separare (virgule, puncte, liniuțe, cratime), cu excepția celor legate de denumirea modelului;
- caracterele speciale care pot fi în denumire (λ, Ω, ™, ½, @, ^, * etc.) se înlocuiesc cu abrevieri alternative;
- nu scrieți denumirea produsului numai cu majuscule;
- denumirea poate fi în limba rusă sau română și poate include și cuvinte în limba engleză (mărci, modele etc.). Utilizarea altor limbi în denumire nu este permisă.
Este interzis utilizarea în denumirea produsului:
- cuvintelor care nu sunt caracteristice produsului, de exemplu, «Promoție», «Reducere», «Vânzare», «Nou», «De la producător»;
- adresa site-ului sau textul consonant, care va duce cumpărătorul la site-uri terțe;
- cuvântul «Original». Numai produsele originale sunt vândute pe BombaSeller;
- cuvântul «de mîna a doua». Nu puteți vinde decât produse noi;
- jargon.
Vă recomandăm să formați denumirea produselor prin analogie cu BombaSeller în categoria selectată.