Pozele produsului
Fotografia produsului trebuie să se potrivească cu denumirea sa. În caz de neconformitate, bunurile sunt ascunse de pe site.
Cerințe față de poze:
- cardul produsului trebuie să conțină cel puțin 1 fotografie. Numărul maxim de fotografii pentru un produs este de 15;
- rezoluție foto recomandată 1000 (W) x 1000 (H) pixeli. Dimensiunea minimă admisă a fotografiei este de 500 x 500 pixeli cu o calitate excelentă a imaginii;
- dimensiunea maximă admisibilă a fișierului este de 10 MB;
- imaginea trebuie să fie clară, fără neclarități sau granulație;
- formatul fișierelor - JPEG (.jpeg / .jpg), GIF (.gif) și PNG (.png).
Imaginea produsului
- produsul din fotografia de titlu trebuie să fie fără ambalaj și să nu fie tăiată;
- produsul din fotografie poate fi localizat în unghiuri diferite. Unul dintre criteriile principale este o bună redare a imaginii și a culorilor, astfel încât produsul în sine și principalele sale calități să fie clar vizibile în fotografie;
- nu trebuie să existe un sortiment de mărfuri în fotografie;
- produsul din imagine trebuie să fie în prim-plan. Vizualizarea acestuia nu trebuie blocată sau ascunsă de alte obiecte;
- produsul din fotografie trebuie să posede forma corectă, să nu fie întins sau comprimat dintr-o parte, sau turtit;
- fotografia produsului trebuie să fie direct legată de caracteristicile și descrierea produsului;
- utilizarea colajelor ca fotografie de titlu este inacceptabilă;
- produsul poate fi fotografiat din orice unghi, dacă look-ul său frontal este clar vizibil.
Fonul pozelor
- vă recomandăm un fon alb sau transparent.
- fotografiile suplimentare pot avea un fundal diferit, dar fără filigrane, plăcuțe de identificare, linkuri către surse terțe. De asemenea, pot fi fotografii suplimentare cu imaginea accesoriilor produsului, dar aceste fotografii cu accesorii nu trebuie să inducă în eroare cumpărătorii - cumpărătorul trebuie să înțeleagă clar ce este inclus în serviciile de livrare a produsului care este vândut;
- pentru haine, se admite și un fundal de stradă (cu condiția să nu fie incluse în cadru mașini, panouri publicitare etc.), în interior (cafenea, sală de sport).
Utilizarea logo-urilor, watermark-urilor și textelor
Sunt permise fotografiile mărfurilor, care conțin logo / denumirea producătorului (trebuie să se potrivească cu producătorul indicat în produs). Textul de pe fotografie este permis cu condiția să se refere direct la produs (indică dimensiunea produsului, caracteristicile produsului). Sunt interzise linkurile web, grafica și alte filigrane care pot direcționa vizitatorul către alte surse. Sunt interzise imaginile cu poziții sexuale, sfarcuri goale, fese, organe genitale.
Exemplu de fotografii care îndeplinesc cerințele:
Exemplu de fotografii nevalide:
Exemplu de scheme și infografice pe fotografie:
Exemplu de fotografie pe care sunt prezente umbre / strălucire / reflecție, aceste efecte nu ar trebui să se rupă:
Exemple de fotografii în format lifestyle (nu pot fi headwords):
Exemple de unghiuri corecte ale roduselor înguste și lungi din fotografie: