Viitorului vanzator
Începeți lucrul
Faceți cunoștință cu BombaSeller
Cum să începeți să vindeți
Export produselor prin fişier
Categoriile și brandurile mărfurilor
Termeni și definiții
Documente
Documente pentru persoana juridică
Cabinetul personal
Gestionarea cabinetului
Schimbarea proprietarului cabinetului
Managerul cabinetului
Setările profilului
Securitatea cabinetului
Lichidarea cabinetului personal
Feedback
Comunicarea cu managerul
Blocarea cabinetului
De ce este blocat cabinetul personal
Nivelului minim de îndeplinire a comenzilor
Îndeplinirea neloială a obligațiilor față de cumpărători
Comanda și livrarea produselor
Lucrul cu comenzile
Standarde de deservire a clienților
Prelucrarea comenzii
Schimbul sau returnarea produsului
Documente de însoțire
Metode de livrare disponibile
Produse
Cerințe față de oformarea informației despre produse
Prețul și disponibilitatea produsului
Denumirea produsului
Brandul produsului (producătorul)
Pozele produsului
Descrierea produsului
Caracteristicile produsului
Varietatea de produse
ID produs
Lista de prețuri Excel
Cerințele față de file-ul Excel
Exemplu de file-ul Excel
Lista de prețuri XML
Cerințele față de file-ul xml
Exemplu de file-ul XML
Gestionarea produselor
Alegerea categoriilor potrivite
Crearea categoriilor noi
Adăugarea produselor noi
Produse inactive
Produse ascunse
Descărcarea produselor prin Excel
Descărcarea produselor prin XML
Actualizarea prețurilor și soldurilor

Prelucrarea comenzii

Pe site, cumpărătorul poate plasa o comandă prin intermediul coșului sau prin telefon folosind Call centrul BombaSeller. Informațiile despre comandă sunt trimise în cabinetul Dvs. personal. Când utilizați platforma BombaSeller, urmați instrucțiunile privind standardele de servicii pentru clienți.

În cererea clientului se indică:

  • Numărul comenzii;
  • Numele și familia cumpărătorului;
  • Data și timpul oformării comenzii;
  • Produse comandate, cantitatea și prețul acestuia;
  • Statutul prezent, precum și istoricul de modificare a statutului comenzii.

Ordinea de prelucrare a comenzii

Cu Dvs va lua legătură managerul pentru coordonarea datelor necesare pentru confirmarea comenzii. La această etapă, puteți face ajustări la comandă, de exemplu, puteți șterge sau adăuga produse.

În cazul negocierii acordului privind condițiile de cumpărare și livrare cu clientul, starea comenzii se va schimba la „În procesare”. Dacă cumpărătorul a anulat comanda, va fi stabilit statutul de anulare corespunzător.

  • ți produsul în corespundere cu cerințele privind ambalarea.
  • Transmiteți comanda serviciului de livrare sau aduceți-o la centrul de sortare

Dacă ați primit o comandă pentru un produs care nu mai este în stoc, informați managerul BombaSeller. Propuneți un produs alternativ sau discutați timpul de așteptare pentru produsul comandat. Asigurați-vă că actualizați informațiile privind disponibilitatea acestui articol în lista de prețuri, astfel încât cumpărătorii să nu poată plasa comenzi noi. Vă rugăm să rețineți că comenzile anulate din cauza lipsei de bunuri vor atrage penalități.

Condiții și limitări

  • din momentul în care se recepționează o nouă comandă, vânzătorul trebuie să contacteze managerul cât mai curând posibil, de preferință în două ore, dar nu mai târziu de 24 de ore dacă comanda a fost primită seara sau noaptea. Excepție - weekendurile și sărbătorile;
  • este interzisă adăugarea altor plăți suplimentare la suma totală a comenzii (de exemplu, servicii de ambalare etc.);
  • În comenzile trimise clienților, este interzisă includerea materialelor tipărite din propriul magazin sau din alte magazine. Regula se aplică cupoanelor, certificatelor cadou, pliantelor, cataloagelor, precum și contactelor altor vânzători (nu BombaSeller).

Prelucrarea comenzii în zi de odihnă

Comenzile sunt procesate în funcție de programul magazinului. Comenzile primite în weekend trebuie procesate în primul rînd în următoarea zi lucrătoare. Vă recomandăm să organizați procesarea comenzilor pe tot parcursul săptămânii, șapte zile pe săptămână, deoarece clienții plasează comenzi zilnic și se așteaptă livrare rapidă în orice zi a săptămânii.

Comenzile, care nu se prelucrează pe parcursul unei zile sau două, cumpărătorii dese ori anulează sau comandă produse de la alți vînzători, cu un program de lucru mai flexibil.

Notificări

Informația despre recepționarea unei noi comenzi parvine în compartimentul “Comenzi” din cabinetul Dvs. personal și pe email-ul Dvs. Dacă este necesar, managerul dvs. personal contactatează Dvs. cu prin telefon.