Prelucrarea comenzii
Pe site, cumpărătorul poate plasa o comandă prin intermediul coșului sau prin telefon folosind Call centrul BombaSeller. Informațiile despre comandă sunt trimise în cabinetul Dvs. personal. Când utilizați platforma BombaSeller, urmați instrucțiunile privind standardele de servicii pentru clienți.
În cererea clientului se indică:
- Numărul comenzii;
- Numele și familia cumpărătorului;
- Data și timpul oformării comenzii;
- Produse comandate, cantitatea și prețul acestuia;
- Statutul prezent, precum și istoricul de modificare a statutului comenzii.
Ordinea de prelucrare a comenzii
Cu Dvs va lua legătură managerul pentru coordonarea datelor necesare pentru confirmarea comenzii. La această etapă, puteți face ajustări la comandă, de exemplu, puteți șterge sau adăuga produse.
În cazul negocierii acordului privind condițiile de cumpărare și livrare cu clientul, starea comenzii se va schimba la „În procesare”. Dacă cumpărătorul a anulat comanda, va fi stabilit statutul de anulare corespunzător.
- ți produsul în corespundere cu cerințele privind ambalarea.
- Transmiteți comanda serviciului de livrare sau aduceți-o la centrul de sortare
Dacă ați primit o comandă pentru un produs care nu mai este în stoc, informați managerul BombaSeller. Propuneți un produs alternativ sau discutați timpul de așteptare pentru produsul comandat. Asigurați-vă că actualizați informațiile privind disponibilitatea acestui articol în lista de prețuri, astfel încât cumpărătorii să nu poată plasa comenzi noi. Vă rugăm să rețineți că comenzile anulate din cauza lipsei de bunuri vor atrage penalități.
Condiții și limitări
- din momentul în care se recepționează o nouă comandă, vânzătorul trebuie să contacteze managerul cât mai curând posibil, de preferință în două ore, dar nu mai târziu de 24 de ore dacă comanda a fost primită seara sau noaptea. Excepție - weekendurile și sărbătorile;
- este interzisă adăugarea altor plăți suplimentare la suma totală a comenzii (de exemplu, servicii de ambalare etc.);
- În comenzile trimise clienților, este interzisă includerea materialelor tipărite din propriul magazin sau din alte magazine. Regula se aplică cupoanelor, certificatelor cadou, pliantelor, cataloagelor, precum și contactelor altor vânzători (nu BombaSeller).
Prelucrarea comenzii în zi de odihnă
Comenzile sunt procesate în funcție de programul magazinului. Comenzile primite în weekend trebuie procesate în primul rînd în următoarea zi lucrătoare. Vă recomandăm să organizați procesarea comenzilor pe tot parcursul săptămânii, șapte zile pe săptămână, deoarece clienții plasează comenzi zilnic și se așteaptă livrare rapidă în orice zi a săptămânii.
Comenzile, care nu se prelucrează pe parcursul unei zile sau două, cumpărătorii dese ori anulează sau comandă produse de la alți vînzători, cu un program de lucru mai flexibil.
Notificări
Informația despre recepționarea unei noi comenzi parvine în compartimentul “Comenzi” din cabinetul Dvs. personal și pe email-ul Dvs. Dacă este necesar, managerul dvs. personal contactatează Dvs. cu prin telefon.