Schimbul sau returnarea produsului
Schimbul și returnarea bunurilor este reglementat de Legea «cu privire la protecția drepturilor consumatorilor» a Republicii Moldova, conform căreia cumpărătorul are dreptul de a returna bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la data cumpărării. În cazul în care un client solicită returnarea sau schimbul de bunuri, managerul BombaSeller vă va contacta cât mai curând posibil pentru a clarifica motivele și detaliile returnării / schimbului de bunuri.
Returnarea produsului
Puteți returna un produs de bună calitate (sau îl puteți schimba pe altul) dacă sunt îndeplinite următoarele condiții pentru returnarea mărfii:
- Produsul nu este în lista de produse, care nu se supun schimbului și returnării;
- Produsul nu a fost utilizat, este complet ambalat și nu este distrusă integritatea ambalajului (desfacerea ambalajului nu se consideră vătămarea aspectului de vînzare);
- Au trecut mai puțin de 14 zile din momentul recepționării produsului;
- există un document de plată și un card de garanție disponibile.
Dacă nu sunt respectate condițiile de returnare – cumpărătorului îi poate fi refuzat în schmbarea/returnarea produsului.
Pentru bunurile de calitate necorespunzătoare, se aplică alte norme legale ale Republicii Moldova «Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor».
Pentru returnarea produsului, conveniți cu managerul cu privire la metoda și detaliile de returnare a bunurilor livrate.
Termenul de garanție
Aceasta este perioada pe parcursul căreia cumpărătorul poate transmite în centrul de deservire sau vînzătorului. Aceasta este perioada în care cumpărătorul poate trimite produsul defectat la centrul de deservire sau la vânzător pentru reparare, înlocuire sau returnarea produsului. Perioada de garanție trebuie specificată pe cardul de garanție sau într-un alt document atașat produsului. Este recomandabil să indicați și perioada de garanție pe pagina produsului dvs., pentru aceasta, scrieți caracteristica «Garanție» în lista de prețuri.
Dacă, ca urmare a solicitării clientului în temeiul garanției, ați efectuat o rambursare sau un schimb, atunci o astfel de tranzacție este considerată finalizată și nu se efectuează nici-o recalculare sau rambursare a comisionului.