Viitorului vanzator
Începeți lucrul
Faceți cunoștință cu BombaSeller
Cum să începeți să vindeți
Export produselor prin fişier
Categoriile și brandurile mărfurilor
Termeni și definiții
Documente
Documente pentru persoana juridică
Cabinetul personal
Gestionarea cabinetului
Schimbarea proprietarului cabinetului
Managerul cabinetului
Setările profilului
Securitatea cabinetului
Lichidarea cabinetului personal
Feedback
Comunicarea cu managerul
Blocarea cabinetului
De ce este blocat cabinetul personal
Nivelului minim de îndeplinire a comenzilor
Îndeplinirea neloială a obligațiilor față de cumpărători
Comanda și livrarea produselor
Lucrul cu comenzile
Standarde de deservire a clienților
Prelucrarea comenzii
Schimbul sau returnarea produsului
Documente de însoțire
Metode de livrare disponibile
Produse
Cerințe față de oformarea informației despre produse
Prețul și disponibilitatea produsului
Denumirea produsului
Brandul produsului (producătorul)
Pozele produsului
Descrierea produsului
Caracteristicile produsului
Varietatea de produse
ID produs
Lista de prețuri Excel
Cerințele față de file-ul Excel
Exemplu de file-ul Excel
Lista de prețuri XML
Cerințele față de file-ul xml
Exemplu de file-ul XML
Gestionarea produselor
Alegerea categoriilor potrivite
Crearea categoriilor noi
Adăugarea produselor noi
Produse inactive
Produse ascunse
Descărcarea produselor prin Excel
Descărcarea produselor prin XML
Actualizarea prețurilor și soldurilor

Schimbul sau returnarea produsului

Schimbul și returnarea bunurilor este reglementat de Legea «cu privire la protecția drepturilor consumatorilor» a Republicii Moldova, conform căreia cumpărătorul are dreptul de a returna bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la data cumpărării. În cazul în care un client solicită returnarea sau schimbul de bunuri, managerul BombaSeller vă va contacta cât mai curând posibil pentru a clarifica motivele și detaliile returnării / schimbului de bunuri.

Returnarea produsului

Puteți returna un produs de bună calitate (sau îl puteți schimba pe altul) dacă sunt îndeplinite următoarele condiții pentru returnarea mărfii:

  • Produsul nu este în lista de produse, care nu se supun schimbului și returnării;
  • Produsul nu a fost utilizat, este complet ambalat și nu este distrusă integritatea ambalajului (desfacerea ambalajului nu se consideră vătămarea aspectului de vînzare);
  • Au trecut mai puțin de 14 zile din momentul recepționării produsului;
  • există un document de plată și un card de garanție disponibile.

Dacă nu sunt respectate condițiile de returnare – cumpărătorului îi poate fi refuzat în schmbarea/returnarea produsului.

Pentru bunurile de calitate necorespunzătoare, se aplică alte norme legale ale Republicii Moldova «Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor».

Pentru returnarea produsului, conveniți cu managerul cu privire la metoda și detaliile de returnare a bunurilor livrate.

Termenul de garanție

Aceasta este perioada pe parcursul căreia cumpărătorul poate transmite în centrul de deservire sau vînzătorului. Aceasta este perioada în care cumpărătorul poate trimite produsul defectat la centrul de deservire sau la vânzător pentru reparare, înlocuire sau returnarea produsului. Perioada de garanție trebuie specificată pe cardul de garanție sau într-un alt document atașat produsului. Este recomandabil să indicați și perioada de garanție pe pagina produsului dvs., pentru aceasta, scrieți caracteristica «Garanție» în lista de prețuri.

Dacă, ca urmare a solicitării clientului în temeiul garanției, ați efectuat o rambursare sau un schimb, atunci o astfel de tranzacție este considerată finalizată și nu se efectuează nici-o recalculare sau rambursare a comisionului.