Îndeplinirea neloială a obligațiilor față de cumpărători
Contul poate fi blocat după analiza activității sale de către departamentul de control al calității.
Blocarea poate fi cauzată de:
- prelucrarea și expedierea la timp a comenzilor (comanda trebuie livrată nu mai târziu de 24 de ore și trebuie respectat timpul de livrare convenit);
- vânzarea de bunuri de calitate scăzută, neoriginale (false, copiate etc.) sau cele care nu corespund descrierii și caracteristicilor declarate;
- înșelăciune, fraudă și ducerea în eroare a cumpărătorilor;
- adăugarea unor plăți suplimentare la valoarea bunurilor declarate pe site (pentru ambalare, înregistrare, verificare etc.) fără a anunța cumpărătorul;
- ignorarea revendicărilor în garanție sau pentru înlocuirea/returnarea mărfurilor;
- furnizarea de către cumpărători a contactelor și ofertelor de marketing ale site-ului sau altor magazine, care ar putea scoate clientul de pe platforma BombaSeller (blocarea pentru 30 de zile fără posibilitatea de activare anticipată).
În cazul blocării din motivele de mai sus, starea cabinetului se va schimba în «Suspendat», iar o notificare de blocare și o explicație a motivelor vor fi trimise pe e-mail-ul proprietarului.
Pentru deblocare, este necesar să eliminați comentariile, să rezolvați situația de conflict și să oferiți confirmare ca răspuns la notificarea primită despre blocare.
În cazul reclamațiilor frecvente cu privire la îndeplinirea neloială a obligațiilor, cabinetul poate fi blocat până la rezilierea contractului.