Viitorului vanzator
Începeți lucrul
Faceți cunoștință cu BombaSeller
Cum să începeți să vindeți
Export produselor prin fişier
Categoriile și brandurile mărfurilor
Termeni și definiții
Documente
Documente pentru persoana juridică
Cabinetul personal
Gestionarea cabinetului
Schimbarea proprietarului cabinetului
Managerul cabinetului
Setările profilului
Securitatea cabinetului
Lichidarea cabinetului personal
Feedback
Comunicarea cu managerul
Blocarea cabinetului
De ce este blocat cabinetul personal
Nivelului minim de îndeplinire a comenzilor
Îndeplinirea neloială a obligațiilor față de cumpărători
Comanda și livrarea produselor
Lucrul cu comenzile
Standarde de deservire a clienților
Prelucrarea comenzii
Schimbul sau returnarea produsului
Documente de însoțire
Metode de livrare disponibile
Produse
Cerințe față de oformarea informației despre produse
Prețul și disponibilitatea produsului
Denumirea produsului
Brandul produsului (producătorul)
Pozele produsului
Descrierea produsului
Caracteristicile produsului
Varietatea de produse
ID produs
Lista de prețuri Excel
Cerințele față de file-ul Excel
Exemplu de file-ul Excel
Lista de prețuri XML
Cerințele față de file-ul xml
Exemplu de file-ul XML
Gestionarea produselor
Alegerea categoriilor potrivite
Crearea categoriilor noi
Adăugarea produselor noi
Produse inactive
Produse ascunse
Descărcarea produselor prin Excel
Descărcarea produselor prin XML
Actualizarea prețurilor și soldurilor

Îndeplinirea neloială a obligațiilor față de cumpărători

Contul poate fi blocat după analiza activității sale de către departamentul de control al calității.

Blocarea poate fi cauzată de:

  • prelucrarea și expedierea la timp a comenzilor (comanda trebuie livrată nu mai târziu de 24 de ore și trebuie respectat timpul de livrare convenit);
  • vânzarea de bunuri de calitate scăzută, neoriginale (false, copiate etc.) sau cele care nu corespund descrierii și caracteristicilor declarate;
  • înșelăciune, fraudă și ducerea în eroare a cumpărătorilor;
  • adăugarea unor plăți suplimentare la valoarea bunurilor declarate pe site (pentru ambalare, înregistrare, verificare etc.) fără a anunța cumpărătorul;
  • ignorarea revendicărilor în garanție sau pentru înlocuirea/returnarea mărfurilor;
  • furnizarea de către cumpărători a contactelor și ofertelor de marketing ale site-ului sau altor magazine, care ar putea scoate clientul de pe platforma BombaSeller (blocarea pentru 30 de zile fără posibilitatea de activare anticipată).

În cazul blocării din motivele de mai sus, starea cabinetului se va schimba în «Suspendat», iar o notificare de blocare și o explicație a motivelor vor fi trimise pe e-mail-ul proprietarului.

Pentru deblocare, este necesar să eliminați comentariile, să rezolvați situația de conflict și să oferiți confirmare ca răspuns la notificarea primită despre blocare.

În cazul reclamațiilor frecvente cu privire la îndeplinirea neloială a obligațiilor, cabinetul poate fi blocat până la rezilierea contractului.