Viitorului vanzator
Începeți lucrul
Documente
Cabinetul personal
Gestionarea cabinetului
Feedback
Blocarea cabinetului
Comanda și livrarea produselor
Lucrul cu comenzile
Standarde de deservire a clienților
Prelucrarea comenzii
Schimbul sau returnarea produsului
Documente de însoțire
Metode de livrare disponibile
Produse
Cerințe față de oformarea informației despre produse
Lista de prețuri Excel
Lista de prețuri XML
Gestionarea produselor

Standarde de deservire a clienților

Standarde de deservire a clienților - reprezintă consecutivitatea etapelor de interacțiune cu clientul pentru formarea unui lucru și serviciu internet magazin calitativ. Lucrînd pe BombaSeller este necesar să corespundeți și să respectați condițiile.

La standardele de deservire se referă:

1. Veridicitatea informației despre produs

La plasarea produsului Dvs. pe platformă indicați:

  • prețurile veridice și disponibilitatea produsului (nu se admit situații de genul «verificați disponibilitatea», «verificați prețul»);
  • descrierea veridică a produsului;
  • termenele reale de livrare;
  • informați despre serviciul de garanție («nu se oferă» sau «se oferă» și în bază căror condiții).

2. Efectuarea comenzilor

Calitatea înaltă de deservire presupune că, veți lua legătură cu managerul BombaSeller foarte rapid după primirea comenzii.

Termenul de ieșire la legătură a vînzătorului privind comanda este nu mai mult de 24 de ore.

Respectați condițiile de prelucrare a comenzilor maxim de operativ și concret. Cauzele de anulare a comenzii numaidecît trebuie să coincidă cu cele reale. Comenzile, care au fost plasate noaptea sau într-o zi de weekend, prelucrați-le în timpul apropiat.